OpmerkelijkVan alles

Wetenschappelijk onderzoek: Vrouwen zijn oppervlakkig

Hallo vrouwmensen,

De mannelijke redactieleden zijn gevraagd om iets leuks te schrijven voor de vrouwelijke lezers. Ja, voor jullie dus. Maar omdat wij veel te druk zijn met het ontwijken van huishoudelijke taken en het loeren naar de borsten van je beste vriendin hebben wij simpelweg een wetenschappelijk artikel van het internet geplukt. Dus.

Liefs & veel leesplezier,

de mannen
_____________________
Wetenschappelijk onderzoek: vrouwen zijn oppervlakkig

Het is nu ook echt wetenschappelijk bewezen: vrouwen zijn oppervlakkige wezens. Dat blijkt uit jarenlang onderzoek door de UVL, de Universiteit van Leeuwarden.

In één van de experimenten kregen vijfhonderd vrouwen de opdracht om op een knop te drukken wanneer ze een gewenste afbeelding op het scherm zagen verschijnen. Vrouwen reageerden aanzienlijk sneller met drukken wanneer er voorwerpen verschenen die met geld of seks te maken hadden. Wanneer de vrouwen werden geconfronteerd met de resultaten reageerden zij allen ontkennend.

Het onderzoek bevestigt dat vrouwen simpele wezens zijn, hoewel het onderzoek niet een eenduidig antwoord geeft op de vraag hoe vrouwen reageren op situaties waarin zij niet genoeg geld of seks krijgen. Soms onderdanig en afhankelijk, andere keren fel en instabiel. Het enige wat zeker is, is dat de vrouw een oppervlakkig wezen is. Kort samengevat: dingen ontvangen is het grootste genot van de vrouw.

De afbeeldingen waarbij het snelst werd gedrukt:

1. Penis (negroïde)
|Bij het zien van deze afbeelding steeg de vochtigheidsgraad in de onderzoeksruimte met bijna 200% procent.

2. Penis (blank)
35% van de vrouwen vroeg aan het eind van het onderzoek of ze ook een kopie van deze afbeelding mee naar huis mochten krijgen.

3. Chocolade
Uit het onderzoek bleek dat vrouwen chocolade helemaal niet lekker vinden, maar doordat chocolade dezelfde kleur heeft als de negroïde penis houden de hersenen van de vrouwen hun voor de gek. Op witte chocola wordt over het algemeen minder positief gereageerd. Ook dit is verklaarbaar met bovenstaande theorie.

4. Creditcard
Vrouwen geven graag geld uit, het liefst andermans geld. Een creditcard is daarbij wenselijker dan contant geld, aangezien de vrouw moeite blijkt te hebben met tellen. Bovendien is een endorfinepiek ontdekt op het moment dat de gemiddelde vrouw de pinpas in en uit de gleuf ziet gaan.

5. Schoenen
Schoenen blijkt een uitkomst te zijn voor vrouwen, omdat ze op die manier kunnen verbloemen dat ze eigenlijk heel lelijke tenen (soms met haar er bovenop) hebben. Schoenen met hakken zijn favoriet, omdat dit hun lichaam in de semi-natuurlijke positie brengt waarbij ze klaar is om te gaan paren. Bij voorkeur door een negroïde penis.

6. Make-up
Make-up wordt door de gemiddelde vrouw gebruikt omdat ze geen plastische chirurgie kan betalen. Onder het mom ‘wat je niet ziet, is er niet’, worden bij voorkeur pukkels, wallen en slaphangende onderdelen gecamoufleerd.

7. Romcoms
Een romantische komedie heeft hetzelfde bewezen positieve effect op een vrouw als een film met deep throath, creampie, bukkake, felching en double penetration op een man heeft. In beide gevallen zorgen deze films voor meer binding met de hoofdpersoon en een gevoel van romantiek en verlangen.

8. Cupcakes
Cupcakes triggeren bij vrouwen drie belangrijke levensaspecten: vriendschap, creativiteit en vraatzucht. Veelal worden deze rondje cakejes gemaakt met BFF’s, versierd met allerhande E-nummers en tenslotte in grote getale door de keel geduwd. Wellicht is dit onbewust gedrag om de heupen te doen uitdijen, zodat de kans op een penetratie door een negroïde penis vergroot wordt.

9. Kittens
Bij het zien van een foto van een kitten gebeurde er iets bijzonders in het lichaam van de vrouwelijke proefpersonen: ze reageerden alsof ze een baby zagen. De hormoonspiegel veranderde, de tepels werden groter en de melkproductie kwam op gang. Kittens blijken voor vrouwen een substituut voor baby’s te kunnen zijn, die ze net zo schattig vinden, maar gewoon in de winkel kunnen kopen en geen uitgerekte vagina van krijgen.

10. Baby’s
In 94% van de keren dat deze afbeelding voorbij kwam, hoorden de onderzoekers een klapperend geluid tussen de benen van de proefpersonen komen. Na het loslaten van de groep negroïde mannen in de ruimte werd dit klapperende geluid sterker en werden de onderzoekers verzocht de ruimte te verlaten om deze voor altijd op slot te doen.

Bronnen

Gibson, M. (2000). What Women Want.
Foxxxy, F, &  Johnson, L.J. (2012). Backdoor sluts 9.
www.zalando.nl.

 

Show More

Related Articles

Geef een reactie

Back to top button
Close
Close